יונתן סינדל, פלאש 90

ח''כ דרעי: "אבדן השליטה של הממשלה וחוסר יכולתה להוביל מדיניות כלשהי - הוא הדבר החמור ביותר"
noa magid3.1.22
0
0
0
ח''כ אריה דרעי התייחס לכאוס המוחלט בנוגע לטיפול בנגיף הקורונה ולחוסר המשילות במדינה ואמר כי הממשלה אבדה שליטה.
דרעי: "אבדן השליטה של הממשלה וחוסר יכולתה להוביל מדיניות כלשהי - הוא הדבר החמור ביותר. אזרחי ישראל מרגישים מופקרים לגורלם, ללא יד מכוונת. בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה. (שופטים י״ח)".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
