
הליכוד: "בנט איבד שליטה על המגיפה"
אלדר ממן2.1.22
0
0
0
בליכוד תקפו הערב (ראשון) את בנט על רקע דבריו כי בממשלתו נערכים לעד 50 אלף נדבקים ביום בשיא גל התחלואה הנוכחי ועל רקע התורים הבלתי נגמרים לבדיקות הקורונה ברחבי ארצנו.
הליכוד: "בנט איבד שליטה על המגיפה. הוא לא מנהל את הקורונה, הקורונה מנהלת אותו. הדבקת עדר זו לא אסטרטגיה אלא ביטוי להרמת ידיים ולאוזלת יד שמגלגלת את כל האחריות לאזרחים. הגענו למצב העגום הזה בגלל שהממשלה המבולבלת וחסרת המנהיגות של בנט לא קיבלה שום החלטה כדי לעצור את המגיפה בזמן".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
