
הושמדה תחמושת סורית ממלחמת ששת הימים שהתגלתה בבונקר ישן במרכז ברמת הגולן
noa magid2.1.22
0
0
0
כחודשיים לאחר חשיפת הבונקר הסורי, במהלך עבודות יזומות לפינוי שדה מוקשים במצפה גדות, משרד הביטחון השלים סדרת פיצוצים מבוקרים של תחמושת סורית. המצבור שפוצץ כלל מאות ק"ג של פצצות מרגמה בגדלים שונים, רימוני רסס מרעומים ועוד.
הפיצוצים בוצעו משיקולי בטיחות, על מנת שלא לשנע את התחמושת הישנה. במהלכם נסגרו שטחים וכבישים בגולן.
השמדת התחמושת הסורית היא פעולת הסיום של ניקוי שדה המוקשים באזור מצפה גדות וצומת בית המכס. השטח הנקי ממוקשים ונפלים יוחזר בקרוב לציבור ויאפשר לאלפי המבקרים שפוקדים את האזור בכל שנה, לטייל בו בבטחה. עבודות הרלפ"ם ברמת הגולן יתחדשו בקרוב באתרים נוספים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
