
נתניהו: "חוק החשמל - מכירת חיסול של הנגב לרע״מ"
אלדר ממן28.12.21
0
0
0
ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, תקף הערב (שלישי) את הממשלה על רקע אישור חוק החשמל בוועדת הפנים של הכנסת.
נתניהו: "חוק החשמל = מכירת חיסול של הנגב לרע״מ. בשקט-בשקט, ממשלת ההונאה של בנט דוהרת בימים אלה לאישור ״חוק החשמל״ שרע״מ דרשה וקיבלה.
החוק מאפשר לחבר מבנה מגורים לחשמל, מים וטלפון גם ללא היתר בנייה.
משמעות החוק המסוכן הזה היא הכשרת בנייה בלתי חוקית של עשרות אלפי מבנים כבר בשלב ראשון - לפחות 70,000 מבנים לא חוקיים בנגב ובאזור המשולש.
זה רק הצעד הראשון בדרך להמשך מכירת החיסול של בנט ושקד לאחים המוסלמים ולרע״מ שמחזיקים את הממשלה בגרון. עוד סיבה טובה מאוד לכך שממשלת ההונאה המסוכנת הזאת צריכה לעוף הביתה ובהקדם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
