
0:00 / 0:00
בבא סאלי - לא, סיבסטר - כן | בכירים במע' הבריאות מאשימים את פרויקטור הקורונה באכיפה סלקטיבית | צפו
אלדר ממן28.12.21
0
0
0
בכירים במערכת הבריאות נגד פרויקטור הקורונה, על רקע ניסיונותיו לבטל את הילולת הבאבא סאלי בעוד כשבועיים, בעוד שמהתקהלויות הסילבסטר ההמוניות בסופ״ש הקרוב - הוא מתעלם, כך דווח הערב בערוץ 14.
חבר הכנסת, אוריאל בוסו תקף במהלך ריאיון לרדיו "קול ברמה", את הכוונה להגביל את הילולת הבאבא סאלי והפנה אצבע מאשימה לשר הבריאות: "מי שמכיר את התנהלות שר הבריאות, יודע שאין עם מי לדבר. במהלך ישיבת הסיעה, הנושא עלה על השולחן. היה ניסיון להקשות על האירוע מבחינה תקציבית, אבל הצלחנו לפתור את זה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
