יונתן סינדל,פלאש 90

הקואליציה של בנט | ח"כית ממרצ על ישיבת הממשלה ברמת הגולן: "טעות. זהו שטח כבוש"
אלדר ממן26.12.21
0
0
0
הקואליציה האנטי ציונית של נפתלי בנט ממשיכה לספק כותרות. חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי ממרצ תקפה היום את הממשלה על רקע ישיבת הממשלה היום (ראשון) ברמת הגולן.
לדברי זועבי: "טעות לקיים ברמת הגולן את ישיבת הממשלה. מדובר בשטח כבוש ששיך לסוריה, גם אם המצב שם לא מאפשר משא ומתן כעת".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
