דוברות הכנסת

נכנסה לבידוד: בתה של השרה שאשא ביטון נדבקה בקורונה
noa magid26.12.21
0
0
0
שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, נעדרה מישיבת הממשלה מאחר שבתה אובחנה כחיובית לנגיף הקורונה, ולכן היא נאלצה להיכנס לבידוד.
"עם קבלת תוצאות בדיקת בתה, השרה עברה הבוקר בדיקת PCR ושוהה בבידוד עד לקבלת התוצאות" - נמסר.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
