
0:00 / 0:00
מה עשתה משלחת הרבנים בארמון של ארדואן? | צפו
אלדר ממן22.12.21
0
0
0
עשרות רבנים הקימו גוף שנקרא 'ועידת הרבנים במדינת האסלם'. במפגש הפסגה הראשון שלהם שנערך בטורקיה אירח אותם נשיא טורקיה, רֵגֵ'פּ טָאִיפּ אֶרְדוֹאָן, בארמונו.
בין המשתתפים: שליח חב"ד הראשי לטורקיה, הרב מנחם מענדל חיטריק הרב הראשי לטורקיה, חכם באשי הרב יצחק חליבה, הרב הראשי לרוסיה, שליח חב"ד, הרב שלמה דובער פנחס לאזאר, ועוד עם שורה של שליחי חב"ד המכהנים כרבנים במדינות עם אוכלוסיה מוסלמית.
הרבנים דנו עם ארדואן בעניינים הנוגעים לקיום החיים היהודים במדינות האיסלאם ובטורקיה בפרט.



0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
