
מנהיג הימין נתניהו סיים את תקופת הבידוד - נמצא שלילי לקורונה בשתי בדיקות
תום אברמסון22.12.21
0
0
0
יו"ר האופוזיציה ומנהיג הימין בנימין נתניהו, הודיע הבוקר (רביעי) לקצין הכנסת, ניצב יובל חן, כי בהתאם להוראות משרד הבריאות, סיים שבעה ימי בידוד וערך כמתבקש שתי בדיקות Pcr - בהן נמצא שלילי.
גם ח"כ גדי יברקן סיים את תקופת הבידוד ועבר שתי בדיקות שליליות. בנוסף, הבוקר אחד מעובדי מחלקת הרכש בכנסת הודיע לחן, כי לאחר בדיקה שביצע לנגיף הקורונה – נמצא חיובי. היום האחרון בו שהה במשכן היה יום חמישי – 16/12.
בפנייה שהעביר חן לכל באי המשכן הדגיש: "בהתאם לאמור, ובעקבות החשש גבוה לווריאנט האומריקון, אבקש מכל מי שהיה במגע איתו או בקרבתו להישאר בביתו ולא להגיע לעבודה עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
