חדשות 0404

הממשלה אישרה: חצי מהעובדים במגזר הממשלתי והציבורי יעבדו מהבית
אלדר ממן21.12.21
0
0
0
שרי הממשלה אישרו במשאל טלפוני את צמצום הנוכחות הפיזית להיקף של 50% במקום העבודה במגזר הממשלתי והציבורי.
כחלק מההחלטה, יוכלו מנכ"לי המשרדים ומנהלי יחידות הסמך, ככל שהדבר נדרש, לאשר שהייה של שיעור עובדים גבוה יותר, תוך נימוק ועדכון נציב שירות המדינה.
בנוסף, הוחלט להנחות את הממונה על השכר לפנות לכל הגופים המתוקצבים והנתמכים על מנת שיפעלו בהתאם להחלטה זו, גם לגבי עובדיהם.
ההחלטה תיכנס לתוקף החל מיום ראשון הקרוב.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
