
משרד הבריאות: 170 מאומתים חדשים לאומיקרון ביממה האחרונה
משרד הבריאות מעדכן היום (שלישי) כי ביממה האחרונה זוהו בארצנו 170 מאומתים חדשים לוראיינט האומיקרון.
עד כה זוהו בישראל 341 מאומתים: 234 מאומתים ששבו מדרום אפריקה , אנגליה, צרפת, ארה"ב, איחוד האמירויות, הונגריה, איטליה, נמיביה, טנזניה, גרמניה, מרוקו, ספרד, סרביה, בלגיה, קפריסין ותורכיה.
29 מאומתים שהינם מגעים של שבים מדרום אפריקה, אנגליה, ארה"ב וצרפת. 66 בקהילה (3 ארועים). 12 בבדיקה.
מתוך אותם 341 מאומתים: 95 לא מוגנים (לא מחוסנים, מחלימים שעברה חצי שנה מההחלמה, ומחוסנים במנה שניה שעברה חצי שנה ממועד החיסון), ו-246 מוגנים.
קיים חשד גבוה לעוד 807 מקרים של חשיפה לוראיינט אומיקרון שעדיין לא התקבלו תוצאות הריצוף: 432 – חוזרי חו"ל, 64 – מגעים, 119 – בקהילה ו-192 בבדיקה.
מבין סך המאומתים וה"חשד הגבוה" (1,148):
• 528 עם סימפטומים
• 600 בלי סימפטומים.
• 20 בתהליך בדיקה
ממשרד הבריאות נמסר כי בשלב זה, מי שנחשף (כולל מחוסנים/מחלימים) למאומת לוריאנט האומיקרון או למי שהוגדר ב"חשד גבוה", צריכים לבצע בדיקת PCR ולהיכנס לבידוד למשך 14 יום עם אפשרות לקיצור בידוד ביום ה- 7 לאחר תוצאת בדיקת PCR שלילית.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
