דוד כהן, פלאש 90

הקורונה בארצנו | 838 מאומתים לנגיף ביממה האחרונה - הנתון הגבוה מאז סוף אוקטובר
תום אברמסון17.12.21
0
0
0
משרד הבריאות עדכן הבוקר (שישי) כי, ביממה האחרונה 838 בני אדם אובחנו ברחבי ארצנו כחיוביים לנגיף הקורונה הקטלני - זהו הנתון הגבוה מאז סוף חודש אוקטובר.
על פי הנתונים, 79 חולים במצב קשה מאושפזים בבתי החולים השונים, 42 מונשמים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
