
0:00 / 0:00
גבעת יהודה הוקמה סמוך לקריית ארבע. ח״כ סטרוק: ״חבריו של יהודה דימנטמן הקימו את המקום לזכרו״ | צפו
תום אברמסון17.12.21
0
0
0
גבעת יהודה, לזכרו של יהודה דימנטמן הי"ד, הוקמה הבוקר (שישי) מול קריית ארבע. ח״כ אורית סטרוק ממפלגת הציונות הדתית עצרה במקום בדרך להלווית דימנטמן וחיזקה את חבריו.
סטרוק: ״חבריו של יהודה, שהיה חבר פעיל בתנועת נחלה, החליטו לנתב את הכאב העצום על הירצחו - לבניה והיאחזות בקרקע, והקימו את המקום לזכרו, על אדמות מדינה. בדרכי ללוויה, שתצא מהישוב החרב חומש, עצרתי לכמה דקות לחזק אותם״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
