דוברות זק"א

הפיגוע הקטלני בשומרון | מפקד אוגדת איו"ש: "לא מדובר בירי מרכב, אלא ממארב - אנחנו פועלים בכל המרחב"
תום אברמסון16.12.21
0
0
0
מבית החולים מאיר בכפר סבא נמסר הערב (חמישי) לאחר הפיגוע הקטלני בשומרון כי אחד הפצועים נפגע ביד ומצבו מוגדר קל.
הפצוע השני עם פגיעת חזה ומצבו מוגדר בינוני. השניים הוכנסו לחדר הלם וכעת עוברים בדיקות וטיפול רפואי.
כזכור, מוקדם יותר נקבע מותו של הפצוע השלישי בפיגוע הירי.
כוחותינו ממשיכים במצוד אחר המחבלים שביצעו את הירי הקטלני. מפקד אוגדת איו״ש, תא״ל אבי בלוט: "לא תרחק העת עד שנשים את היד על החוליה הזו. נעשה הכל כדי ללכוד את המחבלים כמה שיותר מהר". אוגדת איו"ש תוגברה ב-3 גדודים נוספים, יחידות מיוחדות, יחידת איסוף ויחידת מרעול שהוקפצה למילואים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
