מרים אלסטר, פלאש 90

הבוקר: פאינה קירשנבאום נכנסה לכלא ל-10 שנים
תום אברמסון15.12.21
0
0
0
סגנית שר הפנים לשעבר וחברת כנסת מטעם מפלגת "ישראל ביתנו", פאינה קירשנבאום, נכנסה הבוקר (רביעי) לכלא הנשים נווה תרצה ברמלה.
קירשנבאום תחל לרצות עונש של 10 שנות מאסר שנגזרו עליה בגין לקיחת שוחד, הלבנת הון ועבירות מס.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
