דוברות מד"א

הולך רגל נפצע קשה מפגיעת אופנוע בחולון
אלדר ממן6.12.21
0
0
0
הולך רגל, כבן 50, נפגע מאופנוע ברחוב האורגים בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא תל השומר במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים.
חובשי מד"א, ליאור הראל ואלעד מנציר, סיפרו: "הולך הרגל שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנפגע מאופנוע. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל קיבועים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
