דוברות המשטרה

אבנים הושלכו לעבר אוטובוס בבאר שבע: ״דם הנהגים והנוסעים הופקר״
תום אברמסון6.12.21
0
0
0
תושב באר שבע בן 12 נעצר הלילה (שני) בחשד להשלכת אבנים לעבר אוטובוס ציבורי, שחלף בקריית יהודית בעיר.
מהמשטרה נמסר כי לא דווח על נפגעים, נזק כבד נגרם לאוטובוס. ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מסר: ״אין גבול שלא נחצה כבר, דם הנהגים והנוסעים הפקר. אנו קוראים למשרד התחבורה ולמשרד לביטחון הפנים להפסיק לדבר ולהתחיל לפעול.
הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תרתיע ותוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ונוסעים ישבו מאחורי סורג ובריח. רשויות החוק חייבות לפעול ויפה שעה אחת קודם. האוטובוסים מהווים סמל שלטון ולכן תוקפים אותם והנהגים משלמים מחיר כבד. דם הנהגים והנוסעים הופקר״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
