
חיילי חטמ"ר עציון השתתפו בהדלקת נרות עם התושבים וראשי המועצות
אלדר ממן29.11.21
0
0
0
חיילי ומפקדי החטיבה המרחבית ״עציון״ התכנסו אמש, (ראשון), להדלקת נר ראשון של חנוכה אצל ״הדודות״ – הפינה החמה לכוחות הביטחון בגוש עציון. בהדלקה השתתפו הגדודים המבצעים תעסוקה מבצעית באזור יחד עם תושבי גוש עציון וראשי המועצות האזוריות.
מפקד החטיבה המרחבית ״עציון״, אלוף-משנה אייל שוימר: "אנחנו ושותפינו למעשי ההגנה והביטחון נמשיך ונפעל כמערכת מבצעית אחת, וכממשיכי דרכם של המכבים נעשה לילות כימים על מנת להבטיח את הביטחון ותחושת הביטחון של תושבי האיזור".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
