
הפיגוע בעיר העתיקה | בית החולים הדסה: ״הלוחמים חשים בטוב ומתאוששים - מצבם קל״
תום אברמסון18.11.21
0
0
0
שני לוחמי מג״ב אשר נפצעו בפיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים, חשים בטוב ומתאוששים מהפגיעות - כך נמסר הבוקר (חמישי) מבית החולים הדסה.
הלוחמים טופלו לאורך שעות הלילה על ידי צוותי רפואה דחופה, כירורגיה וכירורגיה פלסטית - מצבם קל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
