
0:00 / 0:00
יהודים חסמו את הכניסה לכפר הערבי במחאה על טרור האבנים: "נמאס ממדיניות ההכלה" | צפו
אלדר ממן17.11.21
0
0
0
טרור האבנים בכבישי יהודה ושומרון עלה בצורה משמעותית בשבועות האחרונים, על רקע חוסר המשילות של הממשלה והרוח הגבית לארגוני הטרור מתוך הקואליציה של נפתלי בנט.
לתושבי האיזור נמאס והם ירדו לחסום, בפעם הרביעית בתוך שבועיים, את הכניסה לכפר תורמוס עיא ממנו זרקו מחבלים אבנים על יהודים שנסעו בסמוך.
תושבת מעלה לבונה מסרה: "נחסום את הכפר שוב ושוב עד שהצבא והממשלה יבינו שנמאס לנו ממדיניות ההכלה של הטרור".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
