דוברות מד"א

גבר נמשה מהמים בסכר דגניה - מותו נקבע במקום
noa magid16.11.21
0
0
0
גבר כבן 60 נמשה מהמים מחוסר הכרה בסכר דגניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום.
פראמדיק מד"א שמעון אקנין, סיפר: "הגענו למקום והובילו אותנו אל גבר שנמשה מהמים ע"י השיטור הימי כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
