
"נמשיך לעבוד קשה": לוחמי גדוד 601 איתרו אמל״ח ביטא
noa magid16.11.21
0
0
0
הלילה ביצעו לוחמי גדוד 601, בשיתוף עם המשטרה, סריקות אמל״ח ביטא שבגזרת החטיבה המרחבית יהודה. במהלך הפעילות איתרו אקדח ונשק מאולתר. הממצאים הוחרמו. כמו כן, היעד נעצר.
גדוד 601 נמצא בתעסוקה מבצעית בגזרה מספר שבועות ועושה לילות כימים על מנת להגן על הגזרה בהגנת הכבישים המרכזיים, בפעילויות יזומות, בעמדות השמירה ועוד.
מפקד גדוד 601, סא״ל אבשלום דדון: ״פעילות זו היא חלק מרצף מעצרים אותם אנו מבצעים מדי לילה על מנת להבטיח שתושבי הגזרה יוכלו להמשיך לישון בשקט. נמשיך לעבוד קשה על מנת לסכל את הטרור״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
