דובר צה"ל

כוחותינו סיכלו הברחת נשק ואמל"ח בגבול ירדן
אלדר ממן15.11.21
0
0
0
תצפיות צה״ל וכוחות של משטרת ישראל זיהו לפני זמן קצר שני חשודים במרחב הגבול עם ירדן כאשר ברשותם אמצעי לחימה.
לוחמי צה״ל ושוטרים מיחידת יג"ל שפעלו במרחב, תפסו את שני החשודים, ערבים תושבי יו"ש, בניסיון ההברחה של 11 כלי נשק שונים: שמונה אקדחים, שני רובים
מסוג קלאצ׳ניקוב ונשק מסוג M16.
החשודים והממצאים הועברו להמשך טיפול משטרת ישראל.
מהמשטרה נמסר כי מתחילת שנת 2021 סוכלו 19 הברחות על ידי יחידת הגבולות של מחוז צפון בשיתוף פעולה עם צה״ל. במסגרת הסיכולים נתפסו 137 אקדחים, 20 רובי סער ו-79 ק"ג חשיש בשווי של מליוני שקלים.



0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
