פלאש 90

הליכוד: "לא נמנה חברים לוועדות הכנסת ללא ייצוג ראוי לאופוזיציה"
אלדר ממן15.11.21
0
0
0
סיעת הליכוד החליטה הערב שלא למנות חברים לאף אחת מוועדות הכנסת. ההחלטה מגיעה בשל העובדה כי לא ניתן ייצוג הולם לאופוזיציה בשל דורסנות הממשלה והקואליציה והגיבוי המשפטי לו זוכים בשמאל למהלכים אלו. מהליכוד נמסר כי "כל עוד לא יינתן לאופוזיציה הייצוג המגיע לה בוועדות לא ימונו חברים בוועדות מטעם הליכוד.
הסיעה הסמיכה את יו"ר הסיעה, ח"כ יריב לוין לגבש הצעה מוסכמת על כלל סיעות האופוזיציה, אשר תוגש לקואליציה במטרה להגיע להסדר שיבטיח את הייצוג המגיע בוועדות לכל אחת מסיעות האופוזיציה על פי גודלן.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
