ויקיפדיה(ארכיון)

ארה"ב: האקרים פרצו למערכת הדוא"ל של ה-FBI
תום אברמסון14.11.21
0
0
0
האקרים פרצו הלילה (ראשון) למערכת הדואר האלקטרוני של הבולשת הפדרלית בארה״ב (FBI) ושלחו הודעות המזהירות מפני מתקפת סייבר אפשרית.
על פי דיווחים אמריקנים, יותר מ-100,000 מיילים נשלחו. ה-FBI אישר בתגובה את קיום ההודעות. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
