דוברות המשטרה

גבר נהרג בבאר שבע מרימון שהתפוצץ בידו - המשטרה פתחה בחקירה
תום אברמסון12.11.21
0
0
0
גבר כבן 30 נהרג הלילה (שישי) בבאר שבע מרימון שהתפוצץ בידו. צוות מד"א הגיע לזירת האירוע ברחוב שטיינברג שבעיר, לאחר ניסיונות החייאה קבע את מותו של הגבר. המשטרה פתחה חקירה לבירור הרקע ונסיבות האירוע.
חובש בכיר במד"א, אדיר ביתן: "אני מתגורר בסמוך, מייד לאחר ששמעתי פיצוץ עז רצתי למקום. ראיתי גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו טיפול לו טיפול רפואי וביצענו פעולות מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
