דובר צה"ל

אוגדת יו"ש סיימה תרגיל המדמה ירי וחטיפה | צפו בתמונות
אלדר ממן10.11.21
0
0
0
תרגיל של אוגדת יהודה ושומרון בשיתוף שירות הביטחון הכללי, ארגון הכבאות וההצלה, משטרת ישראל, מד״א וכוחות הביטחון, הסתיים אמש (שלישי), לאחר שבמהלכו תורגלו כלל הכוחות במרחב.
התרחישים המרכזיים שתורגלו היו התמודדות מול אירועי ירי וחטיפה, וכן התחממות במספר גזרות במקביל. האימון התבצע תוך שימוש ביכולות מיוחדות כמו איסוף מידע מהאוויר, מעקב וניטור של מידע מודיעיני בזמן אמת.
מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תא״ל אבי בלוט: "ביטחון התושבים נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו ועומד לנגד עינינו בכל עת. התמודדנו כאן עם מספר אירועי קיצון ונדרשנו להגיב באופן מידי, תוך שימוש מרבי בהון האנושי באוגדה ובחטיבות".



0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
