
0:00 / 0:00
בעקבות התפרצות רמי לוי הוצא מהדיון בועדת הכלכלה
noa magid10.11.21
0
0
0
מנכל שופרסל ורמי לוי הגיעו הבוקר (רביעי),לאולם ועדת הכלכלה לקראת הדיון על יוקר המחייה.
בעקבות התפרצות ודין ודברים בין רמי לוי לחברי הכנסת, היו"ר ביטון הוציא את רמי לוי מהדיון. לוי סיפר כי אם לא היה מייבא לפני שנה עגבניות הן היו נמכרות ב-25 שקלים ולא ב2-4 שקלים לקילו.
בתגובה לכך אמרו חברי הכנסת, בהם ח"כ רם שפע ואופיר סופר, כי השאלה היא מה הרווחיות. לוי השיב: "אני לא מכיר אותם". בתגובה לכך דרש היו"ר ביטון להוציא אותו מהדיון ואמר: "לא נאפשר לדבר ככה לחברי כנסת ולא משנה מי אתה וכמה אתה שווה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
