טוויטר

הסנאט אישר: טום ניידס מונה לשגריר ארה"ב בישראל. ארדן: "מאחל הצלחה רבה"
תום אברמסון4.11.21
0
0
0
הסנאט בוושינגטון אישר הלילה (חמישי) ברוב קולות את מינוי טום ניידס לשגריר ארה"ב בישראל.
שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, בירך את ניידס על המינוי: "מאחל לך הצלחה רבה בכהונתך בשגרירות ארה"ב בבירת ישראל הנצחית ירושלים. בטוח שתמשיך לחזק את הקשר המיוחד בין ישראל לארה"ב".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
