יונתן סינדל, פלאש 90

מנותק | בנט על הקמת ממשלת השמאל: "הקשבנו לקולם של אזרחי ישראל"
אלדר ממן3.11.21
0
0
0
דיון התקציב החל הערב (רביעי) במליאת הכנסת. חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד הורחק מהמליאה בעקבות קריאות ביניים לעבר אביגדור ליברמן.
אמסלם זעם על הרחקתו וקרא לעבר הקואליציה: "בולשביקים".
נפתלי בנט עלה לנאום ואמר: "אחרי שלוש וחצי שנים של ניהול כושל ושיתוק מערכות הקשבנו לקולם של אזרחי ישראל וקיבלנו החלטה. הקמנו ממשלה בישראל. יש מול האגף הימני בממשלת קמפיין דה לגיטימציה מופרך".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
