הדס פרוש, פלאש 90

תודה לממשלת בנט | מחיר הדלק זינק ל-6.62 שקלים לליטר - שיא של שנתיים וחצי
תום אברמסון1.11.21
0
0
0
ממשלת השמאל ההזויה והלא לגיטימית של בנט ולפיד ממשיכה לפגוע באזרחי ישראל בכל תחום אפשרי.
מחיר הדלק זינק הלילה (שני) לשיא של שנתיים וחצי - 6.62 שקלים לליטר, תוספת של 23 אגורות בשירות עצמי.
בכדי להעניק למנסור עבאס את המיליארדים שהובטחו לו, בנט וליברמן ימשיכו לצחוק על עם ישראל עם תוכנית המיסים ההזויה.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
