
השגריר ארדן: ״ממשיכים לפעול להכללת ישראל בתכנית הויזות של ארה"ב״
תום אברמסון27.10.21
0
0
0
שגריר ישראל בארה"ב גלעד ארדן, התייחס הבוקר (רביעי) לדבריו של השר האמריקני לביטחון המולדת, אלחנדרו מיורקס, כי ארה"ב שוקלת להוסיף בקרוב את ישראל לתוכנית הפטור מויזות לאזרחיה.
ארדן: ״אנחנו ממשיכים לפעול בכל הכוח כדי שאזרחי ישראל יוכלו להכנס לארה״ב באופן חופשי וללא צורך בויזה, כפי שראוי שיהיה עם בת בריתנו הקרובה ביותר.
האמירה הברורה של השר לבטחון המולדת מיורקס, שמופקד מקצועית על הנושא ושאיתו נפגשתי מספר פעמים כדי לדון בכך, היא התקדמות משמעותית מאד בדרך להשגת היעד״.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
