קובי גדעון/לע"מ

הסתיימה פגישת בנט ופוטין: "עסקה בשורת נושאים משמעותיים ביחסי שתי המדינות"
אלדר ממן22.10.21
0
0
0
בתום כחמש שעות, הסתיימה פגישתם הרשמית של נפתלי בנט, ונשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, במעון הנשיא בסוצ׳י, לפני כרבע שעה.
מטעמו של בנט נמסר כי "הפגישה הייתה חמה וחיובית, ועסקה בשורת נושאים משמעותיים ביחסי שתי המדינות".
נוכח התארכות הפגישה, ישארו בנט ופמלייתו ברוסיה והם צפויים להמריא בחזרה לישראל עם צאת השבת.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
