
מחכים שיקרה אסון? | הערב השני ברציפות באותה נקודה: מחבלים השלכו בקת"ב לעבר אוטובוס סמוך לביתר עילית
אלדר ממן18.10.21
0
0
0
הטרור הערבי בארצנו חוגג בהיעדר משילות של ממשלת השמאל. מחבלים השליכו הערב (שני) בקבוק תבערה לעבר אוטובוס, זה הערב השני ברציפות בעוקף חוסן, בין צומת אל חאדר לביתר עילית, וזאת לאחר שאתמול לא נעצרו מחבלים בפיגוע שארע בדיוק באותה נקודה, על אף שבקבוק התבערה פגע באוטובוס ורק בנס לא היו נפגעים.
מהצלה ללא גבולות יו"ש נמסר כי גם הערב לא היו נפגעים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
