יונתן סינדל, פלאש 90

מעל 8,000 נפטרים מקורונה בישראל, אלף מתוכם בתוך חודש וחצי בלבד
אלדר ממן18.10.21
0
0
0
משרד הבריאות מפרסם הערב את נתוני התחלואה והתמותה בקורונה בארצנו. על אף דבריו של נפתלי בנט אודות ניצחון על הגל הרביעי, ביממה האחרונה נפטרו בישראל מעל ל-10 בני אדם, וסך הכל נפטרו מתחילת הקורונה 8,010 בני אדם, כאלף מתוכם נפטרו בתוך כחודש וחצי בלבד ובשל מדניות הכלת המתים של ממשלת בנט-הורוביץ.
ביממה האחרונה אובחנו בישראל 1,209 מאומתים לנגיף. בבתי החולים ברחבי ארצנו מאושפזים 357 חולים במצב קשה מתוכם 188 במצב קריטי. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
