
מחמישי הקרוב: המשטרה תגביר את אכיפת תקנות הקורונה והתו הירוק
החל מיום חמישי הקרוב (21/10) תגביר משטרת ישראל את האכיפה על תקנות התו הירוק.
מהמשטרה נמסר כי בהתאם לתקנות הקורונה שאושרו על ידי הדרג המדיני, וכניסתו לתוקף של התו הירוק, משטרת ישראל תבצע עד ליום חמישי הקרוב פעולות פעולות הסברה בנוגע להנחיות, ללא מתן דוחות ואזהרות, פרט לארועים חריגים או הפרה בוטה של ההנחיות, זאת למען מתן זמן הסתגלות לציבור ולמשק.
החל מיום חמישי, תחל אכיפת התו הירוק באופן נרחב, תוך מתן דו״חות לעסקים ואנשים המפרים את ההנחיות. במסגרת האכיפה ייבדק גם ביצוע סריקת הברקוד בכניסה למקומות הפועלים בתו ירוק.
המשטרה קוראת לציבור כולו להישמע להנחיות, להקפיד על חבישת מסיכות פנים כנדרש במקומות סגורים ובמוקדי התקהלות, להקפיד על חובת הבידוד והדיווח ככל שנדרש עפ"י התקנות, וכן על כל כללי התו הירוק וההגבלות השונות המתעדכנות מעת לעת.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
