דוברות אסותא 

מחלקת הקורונה בבית החולים אסותא באשדוד נסגרה: ״ערוכים ומוכנים לכל תרחיש״
תום אברמסון14.10.21
0
0
0
בית החולים אסותא באשדוד עדכן הבוקר (חמישי) כי, בשל הירידה במספר חולי הקורונה הוחלט לסגור את מחלקת הקורונה. כעת מטופלים בבית החולים 8 חולים. 5 בטיפול נמרץ ועוד 3 בחדרים יעודיים במחלקות הפנימיות.
מבית החולים נמסר: ״מדובר בבשורה ומעודדת וכפועל יוצא מכך, נוכל לחזור, לפחות בעת הזו, לפעילות שגרתית במחלקות הפנימיות שספגו את עיקר המחסור בכוח האדם שהוסט לטובת הטיפול בחולים במחלקות הקורונה״.
״תם אך לא נשלם ואנחנו כמובן ערוכים ומוכנים לכל תרחיש לרבות פתיחה מחודשת ומהירה של המחלקה״, הוסיפו בבית החולים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
