אוליבר פיטוסי, פלאש 90

קרעי: "מי קורא תיגר נגד היו"ר בזמן מלחמה שהוא אפילו לא משתתף בה?"
noa magid12.10.21
0
0
0
ח"כ ד"ר שלמה קרעי, התייחס למהלך של ח''כ יולי אדלשטיין.
קרעי: "תנועת הליכוד דמוקרטית ועל כך גאוותנו. אבל מי קורא תיגר נגד היו"ר בזמן מלחמה שהוא אפילו לא משתתף בה? איפה היית ארבעה חודשים?
יש לנו כבר ניסיון עם "ממלכתיים". הם רק סוללים לעצמם את הדרך לשמאל המלטף... לפעמים זה קורה אחרי חקירה, לפעמים מתוך תאוות שררה ולפעמים כי פשוט משעמם נורא".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
