
0:00 / 0:00
נערה חולצה לאחר שנפלה לבור בעומק 15 מטרים ובו מים | צפו בחילוץ המורכב
noa magid7.10.21
0
0
0
נערה שנפלה לבור בעומק של כ-15 מטרים ובו מים בעומק 4 מטרים, באיזור שדות מיכה, חולצה על ידי צוותי בכ"ה והיחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת בית שמש שהגיעו למקום והחלו מיד בפעולות חילוץ באמצעות חבלים.
טפסר משנה ראובן יצחק, מפקד תחנת בית שמש שפיקד על האירוע, מסר: "הגענו לבור באיזור תל צופית בגובה של כחמישה עשר מטר ובו מים בעומק של כארבעה מטרים. אנחנו מכירים היטב את הבור, זוהי איננה הפעם הראשונה שאנו מחלצים משם מטיילים, המקום הוא אטרקציה פופולרית בקרב צעירים מהאזור המחפשים להנות מטיול יום בטבע. ביצענו שם פעולות חילוץ והרמה עם כל המכשור המיוחד של היחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת בית שמש. מסרנו את הנערה לאחר חילוצה לידי גורמי הרפואה בשטח".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
