
מרתיח | שני ערבים חדרו לחצר בית בדרום ירושלים והשחיתו דגל ישראל שהיה במקום
תום אברמסון4.10.21
0
0
0
שני ערבים תושבי צור באהר ממזרח ירושלים נכנסו אל חצר בית סמוך לפארק המסילה בדרום העיר, השחיתו את דגל ישראל שהיה מונף שם וזאת תוך שאחד מהם מצלם זאת במכשיר הטלפון הנייד שברשותו, ולאחר מכן נמלטו.
סריקות שערכו שוטרי יחידת האופנועים מוריה ויס"מ אחר השניים הביאו לאיתורם, לאחר תחקור קצר במקום הם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
