דוברות איחוד הצלה

רוכב אופנוע כבן 40 נהרג בתאונה בכניסה לבני ברק
אלדר ממן1.10.21
0
0
0
רוכב אופנוע, כבן 40, נהרג היום (שישי) בכביש 4, בכניסה לבני ברק.
אברומי שטרן, חובש של איחוד הצלה, מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
