אולייבר פיטוסי, פלאש 90

מחדל הקורונה: 42 בני אדם נפטרו מהנגיף ביממה האחרונה
אלדר ממן30.9.21
0
0
0
משרד הבריאות מעדכן הבוקר (חמישי) את נתוני התחלואה בקרונה בארצנו. מהנתונים עולה כי ביממה האחרונה נפטרו מהנגיף 42 בני אדם.
מספר הנפטרים מפרוץ המגפה עומד על 7,734 בני אדם.
מספר החולים שמצבם מוגדר קשה ומאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ עומד כעת על 639, מתוכם 219 מונשמים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
