יח"צ

לאחר שהורשע: משה איבגי נכנס לכלא ל-11 חודשי מאסר
תום אברמסון29.9.21
0
0
0
השחקן משה איבגי התייצב הבוקר (רביעי) בכלא חרמון, שם החל בריצוי 11 חודשי המאסר שנגזרו עליו בגין המעשים המגונים וההטרדה המינית שבהן הורשע.
עם כניסתו לכלא, אמר איבגי: ״מקווה שהתקופה הזו תעבור כמו שהיא צריכה לעבור, לא באתי לטיול לתאילנד״. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
