פרטי

בשורות טובות: איציק סעידיאן פקח את עיניו לראשונה מאז אושפז
אלדר ממן26.9.21
0
0
0
שיפור משמעותי חל במצבו של איציק סעידיאן, נכה צה"ל שלקה בפוסט טרואמה בעקבות הלחימה בעזה והצית את עצמו כמחאה על אופן הטיפול בו מצד מערכת הביטחון.
הרופאים בבית החולים שיבא בתל השומר החלו לאחרונה להוריד את מניין תרופות ההרדמה וכעת סעידיאן פקח את עיניו לראשונה מאז אושפז במצב אנוש ואף הגיב לקרוביו.
חברת הכנסת קטי שטרית התרגשה מהדיווח על שיפור במצבו של סעידיאן ומסרה: "איציק אתה לוחם! מאחלת בריאות איתנה ואריכות ימים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
