דוברות כב"ה מחוז יו"ש

שריפה פרצה סמוך ליישוב מעלה חבר בדרום הר חברון - אין נפגעים
תום אברמסון23.9.21
0
0
0
לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית יהודה פעלו הערב (חמישי) בשריפת מבנה, המשמש כבית מדרש סמוך ליישוב מעלה חבר בדרום הר חברון.
רס"ל איתמר בן דוד, מפקד הצוות: "הוזנקו לשריפת מבנה יביל סמוך ליישוב מעלה חבר. עם ההגעה למקום זיהינו מבנה יביל העולה כולו באש. מיד התחלנו בפעולות כיבוי ובמקביל בסריקה אחר לכודים, נזק כבד נגרם למבנה".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
