אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סמוטריץ' ללפיד: "אנשים נורמליים מתים כאן, וצוותים רפואיים נורמליים קורסים בגלל רשלנות פושעת שלך ושל חבריך"
noa magid23.9.21
0
0
0
ח''כ בצלאל סמוטריץ הגיב לדברי לפיד שכתב אמש כי: "הממשלה הזו כבר שינתה את המדינה. אפשר להסכים איתה, אפשר לא להסכים איתה, אבל היא ממשלה נורמלית של אנשים נורמלים, שבאים מהמקום הנכון".
סמוטריץ': "יאיר, בזמן שאתה מסדר לעצמך אירועי יח"צ ומדמיין שמכל העולם מתקשרים אליך ללמוד, אנשים נורמליים מתים כאן כמו זבובים, וצוותים רפואיים נורמליים קורסים, בגלל רשלנות פושעת שלך ושל חבריך, שהחלטתם להפקיר את אזרחי ישראל אל מותם כדי לא לקבל החלטות נורמליות לא פופולריות ולהגביל התקהלויות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
