דוברות משרד החינוך

משרד החינוך: מה-3 באוקטובר מורים ללא תו ירוק לא יוכלו להיכנס לביה"ס ומשכורותיהם ישללו
אלדר ממן23.9.21
0
0
0
משרד החינוך הודיע היום (חמישי) כי החל מה-3 באוקטובר, מורים ללא תו ירוק, שייסרבו להתחסן וגם לבצע בדיקות שליליות לפני כניסתם לא יוכלו להיכנס יותר לשטח בתי הספר. משרד החינוך החליט בנוסף כי מורים אלו לא יוכלו ללמד מרחוק וכי משכורתיהם ישללו.
על רקע המדיניות של הממשלה ומשרד החינוך - צפוי מחסור חמור במורים ועובדי הוראה. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
