יחל"צ עציון-יהודה

הלוחם שנפל לבור באזור נחושה חולץ - מצבו קל
אלדר ממן22.9.21
0
0
0
לוחם יחידת מגלן, כבן 20, נפל הערב (רביעי) לבור בעומק של כ-20 מטרים במהלך אימון באזור בית גוברין, סמוך לנחושה.
מתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה הוקפצו למקום וחילצו את הלוחם והוא פונה בהכרה לבית החולים כשמצבו מוגדר קל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
