יונתן סינדל, פלאש 90

בן גביר על לכידת המחבלים: "היה עדיף להביא אותם מתים - לא צריכים לרחם על אף מחבל"
תום אברמסון19.9.21
0
0
0
יו"ר מפלגת עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, מסר הבוקר (ראשון) בתגובה ללכידת המחבלים בג'נין: "מברך את כוחות הביטחון על לכידתם של שני המחבלים האחרונים שנמלטו מכלא גלבוע. כמובן שהיה עדיף להביא אותם מתים ולא לסכן את חיילינו, אנחנו לא צריכים לרחם על אף מחבל".
בן גביר הוסיף: "אולם כוחות הביטחון מוכיחים שוב שיש על מי לסמוך כנאמר בתהילים: "אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם". שולח לחיילים חיבוק גדול וקורא לממשלת ישראל, תנו לצה"ל לנצח!"

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
