תומר ניוברג, פלאש 90

השר בר לב: "המשימה עדיין לא נגמרה - יש לוודא שאירוע כזה לא יחזור על עצמו גם בעתיד"
תום אברמסון19.9.21
0
0
0
לאחר מעצר המחבלים שנמלטו מבית הסוהר גלבוע, מסר הבוקר (ראשון) השר לביטחון הפנים, עמר בר לב: "אני רוצה להודות למשטרת ישראל ולכוחות צה״ל והשב״כ המסייעים על השלמת המרדף, מתחילתו ועד סופו. מהמפכ״ל, רב-ניצב יעקב שבתאי, ומפקד מחוז צפון, ניצב שמעון לביא, ועד אחרון לוחמי הימ״מ ושוטרי הסיור. אני גאה בכוחות על המיומנות שהובילה לאיתורם ולכידתם של ששת המחבלים הנמלטים".
בר לב הוסיף: "המצוד תם בצורה מוצלחת, אך המשימה עדיין לא נגמרה. יש לוודא שאירוע כזה לא יחזור על עצמו גם בעתיד - ולכן בימים הקרובים אביא לאישור הממשלה את הקמת ועדת הבדיקה הממשלתית, שלה אורה לבדוק את השתלשלות הנסיבות שהובילו להתרחשות ההימלטות, מסקנות והמלצות באשר למכלול ההיבטים הפרטניים והמערכתיים שהאירוע עורר".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
